Používáme cookies, abychom Vám zajistili veškeré pohodlí na našich stránkách. V případě, že budete dále pokračovat bez provedení změn ve Vašem nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s přijímáním cookies na těchto stránkách. Pokud chcete své nastavení změnit, můžete tak učinit kdykoli tady. Přečtěte si víc

Dotazy k online půjčce

Kontaktní údaje

800 153 153

Bezplatná zákaznická linka 800 153 153 dostupná v pracovních dnech 8-20h, o víkendech 9-18h

E-mail: zakaznicky.digitalservis@provident.cz

Provident Financial s.r.o., Olbrachtova 9/2006, 140 00 Praha 4

Splácení

Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku za půjčku posílat, a variabilní symbol?

Číslo účtu pro splácení online půjčky je 5170013333/5500, variabilní symbol potom číslo Vaší smlouvy. Tyto informace, stejně jako výše splátky a celkový přehled o podmínkách poskytnutí a správy Vaší půjčky je uveden ve Vaší smlouvě o zápůjčce - online půjčce.

Jak a kdy mám splácet půjčku online?

Půjčku online splácíte 1x měsíčně, ve Vámi zvolený datum pod variabilním symbolem, kterým je číslo Vaší smlouvy. Tyto informace, stejně jako výše splátky a celkový přehled o podmínkách poskytnutí a správy Vaší půjčky je uveden ve Vaší smlouvě o zápůjčce - online půjčce.

Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky nebo se s jejím zaplacením zpozdím?

Kontaktujte nás prosím neprodleně na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili, např. domluvili splátkové prázdniny, sjednali upravený splátkový kalendář, výši splátky atp.

Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?

Kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili a Váš požadavek vyřídili.

Můžu změnit termín svých splátek? Můžu změnit výši měsíční splátky?

Kontaktujte nás prosím neprodleně na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili, např. na splátkových prázdninách, na upraveném splátkovém kalendáři, výši splátky atp.

Doplacení

Je možné půjčku zrušit nebo ji doplatit dříve?

Ano, od smlouvy můžete BEZPLATNĚ a bez udání důvodu odstoupit do 14 kalendářních dnů od jejího podpisu. Půjčku můžete také kdykoliv částečně nebo zcela doplatit ještě před termínem splatnosti. Kontaktujte nás nejlépe telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153, kde Vám vysvětlíme vše potřebné.

Jak poznám, že jsem půjčku skutečně doplatil?

O úplném doplacení půjčky Vás budeme informovat nebo kontaktujte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 153 153.

Ostatní

Potíže: co mám dělat, mám potíže se službami Vaší společnosti?

Mrzí nás, že Vám naše služby způsobily potíže. Ozvěte se nám na bezplatnou zákaznickou linku 800 153 153 v pracovních dnech 8-20h, o víkendech 9-18h nebo zašlete dotaz na zakaznicky.digitalservis@provident.cz.

Stížnost: jak správně podat stížnost?

Mrzí nás, že Vám naše služby způsobily potíže. Stížnost je možné zaslat písemně na adresu sídla společnosti Provident, prostřednictvím e-mailu na zakaznicky.digitalservis@provident.cz nebo nahlásit telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153. Vaše stížnost bude prověřena kompetentní osobou a bude Vám odpovězeno v nejkratším možném čase, nejdéle však do 30 dní od přijetí žádosti.

Splátkové prázdniny: co to je a jak si o ně zažádat?

Je to výhoda, kterou automaticky získáváte k Vaší půjčce. Když Vám něco neplánovaně zkříží cestu a Vy budete mít problém s měsíční splátkou, máte možnost si požádat o její odložení a to telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153, prostřednictvím e-mailu zakaznicky.digitalservis@provident.cz.

Pojištění: poskytujete k půjčce pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ne. Aktuálně takovýto typ pojištění neposkytujeme. Pro tyto situace nabízíme službu Splátkové prázdniny.