Kontaktní údaje
800 153 153
Bezplatná zákaznická linka 800 153 153 dostupná v pracovních dnech 8-20h, o víkendech 9-18h
E-mail: zakaznicky.digitalservis@provident.cz
Provident Financial s.r.o., Olbrachtova 9/2006, 140 00 Praha 4
Číslo účtu pro splácení online půjčky je 5170013333/5500, variabilní symbol potom číslo Vaší smlouvy. Tyto informace, stejně jako výše splátky a celkový přehled o podmínkách poskytnutí a správy Vaší půjčky je uveden ve Vaší smlouvě o zápůjčce - online půjčce.
Půjčku online splácíte 1x měsíčně, ve Vámi zvolený datum pod variabilním symbolem, kterým je číslo Vaší smlouvy. Tyto informace, stejně jako výše splátky a celkový přehled o podmínkách poskytnutí a správy Vaší půjčky je uveden ve Vaší smlouvě o zápůjčce - online půjčce.
Kontaktujte nás prosím neprodleně na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili, např. domluvili splátkové prázdniny, sjednali upravený splátkový kalendář, výši splátky atp.
Kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili a Váš požadavek vyřídili.
Kontaktujte nás prosím neprodleně na naší bezplatné zákaznické lince 800 153 153, abychom se domluvili, např. na splátkových prázdninách, na upraveném splátkovém kalendáři, výši splátky atp.
Ano, od smlouvy můžete BEZPLATNĚ a bez udání důvodu odstoupit do 14 kalendářních dnů od jejího podpisu. Půjčku můžete také kdykoliv částečně nebo zcela doplatit ještě před termínem splatnosti. Kontaktujte nás nejlépe telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153, kde Vám vysvětlíme vše potřebné.
O úplném doplacení půjčky Vás budeme informovat nebo kontaktujte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 153 153.
Mrzí nás, že Vám naše služby způsobily potíže. Ozvěte se nám na bezplatnou zákaznickou linku 800 153 153 v pracovních dnech 8-20h, o víkendech 9-18h nebo zašlete dotaz na zakaznicky.digitalservis@provident.cz.
Mrzí nás, že Vám naše služby způsobily potíže. Stížnost je možné zaslat písemně na adresu sídla společnosti Provident, prostřednictvím e-mailu na zakaznicky.digitalservis@provident.cz nebo nahlásit telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153. Vaše stížnost bude prověřena kompetentní osobou a bude Vám odpovězeno v nejkratším možném čase, nejdéle však do 30 dní od přijetí žádosti.
Je to výhoda, kterou automaticky získáváte k Půjčce Provident s balíčkem Plus. Když Vám něco neplánovaně zkříží cestu a Vy budete mít problém s měsíční splátkou, máte možnost si požádat o její odložení a to telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 153 153, prostřednictvím e-mailu zakaznicky.digitalservis@provident.cz.
Ne. Aktuálně takovýto typ pojištění neposkytujeme. Pro tyto situace nabízíme službu Splátkové prázdniny.