Kdo může do Provi Klubu vstoupit a čerpat odměny?
Každý, kdo má u Providentu uzavřenou půjčku (nebo ji už splatil a neuběhlo od té doby ještě 6 měsíců) a sjedná si u nás další půjčku – v celkovém pořadí minimálně čtvrtou.
Odměna se zároveň týká jen půjček v minimální výši 15 000 Kč a nevztahuje se na produkty určené pro nové zákazníky (např. Půjčka 10+1) a půjčky s 50% slevou.
Pro vstup do Provi Klubu je taky potřeba mít platnou e-mailovou adresu a pomocí zaslaného odkazu pak vstup do klubu potvrdit.
Okamžikem spuštění programu 18. 1. 2023 organizátor vymezuje jako první dočasnou regionální platnost programu na pobočky České Budějovice, Hodonín, Most a Zlín.
Na jaké půjčky se věrnostní program Provi Klub vztahuje?
Odměna se vztahuje na všechny půjčky v minimální výši 15 000 Kč – kromě produktů určených jen pro nové zákazníky (např. Půjčka 10+1) a půjček s 50% slevou.
Co když nemám e-mailovou adresu?
Bez ní to bohužel nepůjde. E-mailovou adresu si zřídíte jednoduše na různých internetových portálech. Pokud nevíte jak, náš finanční poradce vám s tím velmi rád pomůže. Můžete taky využít e-mail svého rodinného příslušníka, k němuž máte důvěru. Nezapomeňte, že na tuto emailovou adresu vám přijdou údaje pro aktivaci karty Sodexo – funguje to podobně jako aktivace platební karty.
Kdy mi dorazí karta Sodexo se vstupní odměnou 200 Kč?
Karta Sodexo s odměnou 200 Kč vám dorazí nejpozději do 2 měsíců od uzavření půjčky.
Kde můžu s kartou Sodexo platit?
Kartu Sodexo Gastro Pass Card můžete uplatnit ve více než 33 000 restaurací, supermarketů, bister a dalších gastroslužeb. Celý seznam provozoven naleznete na www.mujpass.cz a www.sodexo-rozvoz.cz.
Když svou splátku nestihnu zaplatit včas v jednom z čtvrtletí, můžu dostat odměnu aspoň za další čtvrtletí?
Ano. Každé čtvrtletí vyhodnocujeme zvlášť. Důležité je, abyste ke konci rozhodného období, kterým je poslední den posuzovaného čtvrtletí, nebyli se svou půjčkou v prodlení. Pokud nebudete mít v dalším čtvrtletí žádnou částku po splatnosti, odměnu dostanete.
Co mám dělat, když kartu ztratím?
Kartu můžete okamžitě zablokovat ve svém osobním Sodexo účtu, v mobilní aplikaci nebo na infolince Sodexo, (tel: 233 113 435), která je během pracovních dní dostupná od 8:00 do 17:00 hodin. Potřebovat k tomu budete své jméno a právě email, který pro Provi Klub používáte. O novou kartu si můžete požádat ve svém osobním Sodexo účtu.
Můžu si z karty Sodexo vybírat peníze z bankomatu?
Ne. Nejedná se o bankovní kartu. Pokud byste kartu do bankomatu náhodou vložili, zůstane tam.
Co když zapomenu PIN kód?
PIN kód si můžete obnovit ve svém účtu na www.sodexo-ucet.cz nebo v mobilní aplikaci Sodexo v sekci Osobní účet. Při další platbě si na terminálu nastavte PIN nový. K tomu bude potřeba kartu do terminálu vložit (nestačí ji jen bezdotykově přiložit). Nový PIN pak potvrdíte jeho opětovným zadáním.
Když půjčku v prvním roce splatím předčasně, jak to bude s odměnami?
Odměnu budete dostávat v prvním roce, dokud bude půjčka aktivní. Pokud tedy půjčku splatíte předčasně, dostanete odměnu za čtvrtletí, kdy byla půjčka aktivní naposledy.
Když půjčku refinancuji, jak to bude s odměnami?
Pokud refinancujete půjčku na novou, přestaneme na doplacené půjčce odměny vyplácet, protože už nebude aktivní. Na nové půjčce pak odměny dostanete, pokud ji budete řádně splácet.
Přišla mi domů karta, jak ji mám aktivovat?
Veškeré informace, včetně návodu na aktivaci karty, naleznete v průvodním dopisu ke kartě Sodexo a v emailu, který Vám k aktivaci zašle přímo společnost Sodexo.