13/10/2020

Úspěch Providentu v mezinárodní soutěži European Customer Centricity Awards

České společnosti jsou v Evropě na špici v zákaznickém přístupu. Potřeby a sny zákazníků se skutečně promítají do strategií firem. Svědčí o tom i úspěch společností Česká Spořitelna a Provident Financial v mezinárodní soutěži European Customer Centricity Awards.

Nezávislí porotci, mezi které patřil např. Tomáš Potměšil z KPMG, hodnotili 130 projektů a strategií ze 32 Evropských zemí. Provident Financial vyhrál v kategorii Tým zákaznické zkušenosti. „Naše strategie je založená na 3 vzájemně propojených pilířích: porozumět zákazníkům, dostat zákaznickou zkušenost do povědomí všech zaměstnanců a zohlednit ji při náboru a odměňování zaměstnanců,“ říká Evžen Chlanda z Providentu.

Česká spořitelna v soutěži získala 3 zlata a celkové prvenství. Jedna z cen byla například za to, jak se celkově banka postavila ke koronavirové krizi a co všechno pro klienty během pandemie udělala, aby jim pomohla.

Certifikát