
Přidejte si k půjčce také Provi Pojištění
Provi Pojištění pomůže zlepšit vaši finanční situaci v případě tíživých událostí týkajících se vašeho života a zdraví. V každém balíčku jsou navíc pro zlomeniny a hospitalizaci pojištěny i všechny vaše děti. S Provi Pojištěním Premium budete navíc pojištěni i pro případ závažného onemocnění a získáte také nárok na asistenční služby, které jinde nedostanete.
Na co se Provi Pojištění vztahuje?

Zlomeniny
Pojistné plnění až 40 000 Kč

Hospitalizace a rekonvalescence
Pojistné plnění až 12 000 Kč

Pracovní neschopnost
Pojistné plnění až 21 000 Kč

Úhrada pozůstalým
Pojistné plnění jednorázově 25 000 Kč

Závažné onemocnění
Pojistné plnění až 35 000 Kč u Provi Pojištění Premium

Unikátní asistenční služby
Zdravotní asistence pro zákazníka u Provi Pojištění Premium
Jaké balíčky Provi Pojištění si můžete sjednat?
Provi Pojištění vychází vstříc vašim potřebám. Pomůže vám během tíživých událostí, které se týkají vašeho života a zdraví. Na zlomeniny a hospitalizaci jsou taky pojištěny všechny vaše děti.

Pro zákazníky 18-79 let
Kryje:
- Pracovní neschopnost
- Hospitalizaci a následnou rekonvalescenci
- Zlomeniny
- Kompenzace při úmrtí

Pro zákazníky ve věku 18-79 let
Kryje:
- Pracovní neschopnost
- Hospitalizaci a následnou rekonvalescenci
- Zlomeniny
- Kompenzace při úmrtí
- Závažná onemocnění
- Zdravotní asistence
Kdo si může pojištění sjednat?
Fyzická osoba ve věku 18–79 let, která:
- uzavřela Smlouvu o půjčce,
- není invalidní (určení I–III. stupně invalidity orgánem sociálního zabezpečení),
- pojištěné lze mít maximálně 2 půjčky,
- OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.
Cena pojištění: 63 Kč týdně / 263 Kč měsíčně
| Krytá rizika | Zákazník | Děti zákazníka |
|---|---|---|
| Zlomeniny | ||
| Hospitalizace a rekonvalescence | ||
| Pracovní neschopnost | ||
| Smrt | ||
| Závažné onemocnění | ||
| Zdravotní asistence |
| Pojištěná rizika | Definice | Pojistná částka |
|---|---|---|
| Pojištěno u MetLife | ||
| Zlomeniny | Lze využít při úrazu. | 7 000–20 000 Kč (dle skupiny zlomenin); Max. 40 000 Kč |
| Hospitalizace a rekonvalescence | Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 1 den, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 3 měsíce. | 600 Kč/den; Max. 12 000 Kč / 20 dní |
| Pracovní neschopnost | Lze využít při úrazu a nemoci, odkladná doba 7 dnů, mezi dvěma pojistnými událostmi musí uběhnout 6 měsíců. Pojistná ochrana končí vznikem nároku na starobní důchod. | 350 Kč/den; Max. 21 000 Kč |
| Smrt | Úhrada pozůstalým v případě smrti následkem úrazu nebo nemoci. | Jednorázově 25 000 Kč |
| Závažné onemocnění | Stanovení diagnózy závažného onemocnění nebo provedení lékařského zákroku: akutní infarkt myokardu, cévní mozková příhoda, zhoubné novotvary, konečná fáze selhání ledvin, bypass srdečních (věnčitých) tepen. Čekací doba 60 dní; maximální věk pro pojistnou událost je 70 let včetně. | 35 000 Kč |
| Pojištěno u AXA | ||
| Lékař na telefonu | Konzultace zdravotního stavu na úrovni praktického lékaře. Doporučení lékaře k dalšímu postupu / vystavení lékařské zprávy nebo e-receptu. | Dostupnost v pracovních dnech od 8 do 18 hod., neomezeně |
| E-recept | Lékař na telefonu vystaví v případě potřeby pro zákazníka e-recept. | Neomezeně |
| Druhý lékařský názor | Odborné medicínské posouzení dosavadní léčby vážného onemocnění zákazníka a doporučení možných variant dalšího léčebného postupu na základě zdravotnické dokumentace od zákazníka. | Neomezeně |
| Asistence v domácnosti - úklid | Zajištění úklidu domácnosti zákazníka po hospitalizaci. | Max. 15 000 Kč/událost/rok |
| Ošetřování člena rodiny | Proplacení fixní měsíční částky v případě ošetřování člena rodiny (manžel,-ka, druh, družka, registrovaný partner, nezletilé dítě, sourozenec, rodič). | 5 000 Kč/měsíc; Max. 12 měsíčních po sobě jdoucích plateb, tj. 60 000 Kč |
| Nadstandardní ubytování ve zdravotnickém zařízení | Zpětné proplacení nadstandardního ubytování při hospitalizaci (neodkladný lékařský zákrok). | Max. 1 500 Kč/den; Max. 15 000 Kč/událost/rok |
| Pojištění doplatků za léky | Proplacení doplatku za léky na předpis (po hospitalizaci a do 21 dní od ukončení hospitalizace). | Max. 5 000 Kč/událost; Max. 10 000 Kč/rok |
| Doprava do/ze zdravotnického zařízení | Zajištění / zpětné proplacení dopravy pojištěného (do 21 dní od ukončení hospitalizace v min. délce 48 h). | Max. 8 000 Kč/událost; Max. 2 události/rok |
| Finanční kompenzace za pobyt v nemocnici | Proplacení v případě hospitalizace min. 6 dní nepřetržitě. | Max. 8 000 Kč/událost; Max. 1 událost/rok |
Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Premium najdete v dokumentech.


Jak funguje nové Provi Pojištění?
Při sjednávání půjčky si zároveň sjednejte i pojištění. My ho pak rovnou zahrneme do vaší splátky a pojištění budete po celou dobu splácení půjčky. Pojistnou událost pak stačí nahlásit našim smluvním pojišťovnám MetLife nebo AXA. V případě zlomeniny, hospitalizace a rekonvalescence, pracovní neschopnosti, úmrtí nebo závažného onemocnění se obracejte na pojišťovnu MetLife. V případě využití zdravotních asistencí se obracejte na pojišťovnu AXA. Všechny druhy pojištěných rizik jsou rozlišeny v tabulkách balíčků Provi Pojištění. Podle toho přesně zjistíte, na kterou z pojišťoven se obrátit. Při delší hospitalizaci se můžete obrátit dokonce na obě pojišťovny, a to v případě, že máte sjednané Provi Pojištění Premium. Peníze za pojistnou událost pak dostanete od obou.
Jak postupovat u pojišťovny MetLife?
- Pro hlášení pojistné události využijte on-line hlášení na webu MetLife. Pojistnou událost můžete také nahlásit poštou na adresu pojišťovny: MetLife Europe d.a.c., Purkyňova 2121/3, 100 00 Praha 1.
- Formuláře k hlášení události jsou součástí on-line hlášení pojistné události, popř. je můžete získat elektronicky na www.metlife.cz. Dále vám formuláře může zaslat pojišťovna i v papírové formě. Pro jejich zaslání kontaktujte zákaznickou linku MetLife na telefonním čísle 227 111 000.
- Vše vyplňte a spolu s ofocenými doklady (např. lékařské zprávy apod.) či jejich kopiemi odešlete pojišťovně poštou nebo prostřednictvím on-line hlášení.
- Upozorňujeme, že kontaktní e-mail pojišťovny není určen pro zasílání pojistných hlášení ani dokladů k již nahlášeným pojistným událostem.
- Pokud budete s vyplněním formulářů potřebovat pomoci, na infolince pojišťovny vás bude čekat operátorka každé pondělí až pátek od 8 do 16 hodin. Kontakty naleznete na konci stránky.
- O výsledku šetření a částce plnění vás pojišťovna informuje písemně.
- Pojistné plnění vám bude zasláno přímo pojišťovnou.
Jak postupovat u pojišťovny Axa?
- Kontaktujte pojišťovnu Axa telefonicky nebo e-mailem a obdržíte podrobné instrukce. Kontakty najdete na konci stránky.
- Jakmile pojišťovně dodáte potřebné dokumenty, provede veškerá nezbytná šetření a o jejich výsledku a částce plnění vám dá vědět.
- Asistenční služby vám pojišťovna poskytne ihned poté, co ověří, že na ně máte nárok.
Od kdy a do kdy platí Provi Pojištění?
Vznik a doba trvání pojištění
Pojištění začíná platit následující den po podpisu Smlouvy o půjčce. Platí se týdně nebo měsíčně a trvá po celou dobu vašeho úvěru.
Zánik pojištění
Pojištění končí, pokud nastane některá z těchto situací:
- Splatíte celou půjčku (standardně, předčasně, při refinancování).
- Překročíte splatnost půjčky nebo odpisu.
- Od půjčky a pojištění odstoupíte v zákonné lhůtě.
- Uplynutím výpovědní lhůty po vypovězení smlouvy o pojištění k půjčce.
- Je vám přiznána invalidita.
- Dosáhnete 80 let věku, případně nastane úmrtí.
Společnost MetLife
Kontakt pro řešení pojistných událostí
MetLife Europe d.a.c.
Purkyňova 2121/3
110 00 Praha 1
Tel.: +420 227 111 000 (po–čt 8–16 hod., pá 8–15:30 hod.)
E-mail: info@metlife.cz
webové stránky – hlášení pojistné události
Společnost AXA
Kontakt pro řešení pojistných událostí
Tel.: +420 272 099 959
E-mail: provipojisteni@axa-assistance.cz