Přidejte si k půjčce také Provi Pojištění image

Přidejte si k půjčce také Provi Pojištění

Provi Pojištění pomůže zlepšit vaši finanční situaci v případě tíživých událostí týkajících se vašeho života a zdraví. V každém balíčku jsou navíc pro zlomeniny a hospitalizaci pojištěny i všechny vaše děti. S Provi Pojištěním Premium budete navíc pojištěni i pro případ závažného onemocnění a získáte také nárok na asistenční služby, které jinde nedostanete.

Na co se Provi Pojištění vztahuje?

Zlomeniny

Zlomeniny

Pojistné plnění až 40 000 Kč

Hospitalizace a rekonvalescence

Hospitalizace a rekonvalescence

Pojistné plnění až 12 000 Kč

Pracovní neschopnost

Pracovní neschopnost

Pojistné plnění až 21 000 Kč

Úhrada pozůstalým

Úhrada pozůstalým

Pojistné plnění jednorázově 25 000 Kč

Závažné onemocnění

Závažné onemocnění

Pojistné plnění až 35 000 Kč u Provi Pojištění Premium

Unikátní asistenční služby

Unikátní asistenční služby

Zdravotní asistence pro zákazníka u Provi Pojištění Premium

Jaké balíčky Provi Pojištění si můžete sjednat?

Provi Pojištění vychází vstříc vašim potřebám. Pomůže vám během tíživých událostí, které se týkají vašeho života a zdraví. Na zlomeniny a hospitalizaci jsou taky pojištěny všechny vaše děti.

ikona-provi-pojisteni.png
Provi Pojištění

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 18–79 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce,
  • není invalidní (určení I–III. stupně invalidity orgánem sociálního zabezpečení),
  • pojištěné lze mít maximálně 2 půjčky,
  • OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.

Cena pojištění: 42 Kč týdně / 179 Kč měsíčně

Více informací o Provi Pojištění

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění najdete v dokumentech.


ikona-provi-pojisteni-premium.png
Provi Pojištění Premium

Kdo si může pojištění sjednat?

Fyzická osoba ve věku 18–79 let, která:

  • uzavřela Smlouvu o půjčce,
  • není invalidní (určení I–III. stupně invalidity orgánem sociálního zabezpečení),
  • pojištěné lze mít maximálně 2 půjčky,
  • OSVČ zákazník si musí platit veřejné/dobrovolné nemocenské pojištění, aby mohl získat kompenzaci i za pracovní neschopnost následkem nemoci nebo úrazu.

Cena pojištění: 63 Kč týdně / 263 Kč měsíčně

Více informací o Provi Pojištění Premium

Kompletní informace a podmínky pro Provi Pojištění Premium najdete v dokumentech.

Jak funguje nové Provi Pojištění?

Při sjednávání půjčky si zároveň sjednejte i pojištění. My ho pak rovnou zahrneme do vaší splátky a pojištění budete po celou dobu splácení půjčky. Pojistnou událost pak stačí nahlásit našim smluvním pojišťovnám MetLife nebo AXA. V případě zlomeniny, hospitalizace a rekonvalescence, pracovní neschopnosti, úmrtí nebo závažného onemocnění se obracejte na pojišťovnu MetLife. V případě využití zdravotních asistencí se obracejte na pojišťovnu AXA. Všechny druhy pojištěných rizik jsou rozlišeny v tabulkách balíčků Provi Pojištění. Podle toho přesně zjistíte, na kterou z pojišťoven se obrátit. Při delší hospitalizaci se můžete obrátit dokonce na obě pojišťovny, a to v případě, že máte sjednané Provi Pojištění Premium. Peníze za pojistnou událost pak dostanete od obou.

Jak postupovat u pojišťovny MetLife?

  1. Pro hlášení pojistné události využijte on-line hlášení na webu MetLife. Pojistnou událost můžete také nahlásit poštou na adresu pojišťovny: MetLife Europe d.a.c., Purkyňova 2121/3, 100 00 Praha 1.
  2. Formuláře k hlášení události jsou součástí on-line hlášení pojistné události, popř. je můžete získat elektronicky na www.metlife.cz. Dále vám formuláře může zaslat pojišťovna i v papírové formě. Pro jejich zaslání kontaktujte zákaznickou linku MetLife na telefonním čísle 227 111 000.
  3. Vše vyplňte a spolu s ofocenými doklady (např. lékařské zprávy apod.) či jejich kopiemi odešlete pojišťovně poštou nebo prostřednictvím on-line hlášení.
  4. Upozorňujeme, že kontaktní e-mail pojišťovny není určen pro zasílání pojistných hlášení ani dokladů k již nahlášeným pojistným událostem.
  5. Pokud budete s vyplněním formulářů potřebovat pomoci, na infolince pojišťovny vás bude čekat operátorka každé pondělí až pátek od 8 do 16 hodin. Kontakty naleznete na konci stránky.
  6. O výsledku šetření a částce plnění vás pojišťovna informuje písemně.
  7. Pojistné plnění vám bude zasláno přímo pojišťovnou.

Jak postupovat u pojišťovny Axa?

  1. Kontaktujte pojišťovnu Axa telefonicky nebo e-mailem a obdržíte podrobné instrukce. Kontakty najdete na konci stránky.
  2. Jakmile pojišťovně dodáte potřebné dokumenty, provede veškerá nezbytná šetření a o jejich výsledku a částce plnění vám dá vědět.
  3. Asistenční služby vám pojišťovna poskytne ihned poté, co ověří, že na ně máte nárok.

Od kdy a do kdy platí Provi Pojištění?

Vznik a doba trvání pojištění

Pojištění začíná platit následující den po podpisu Smlouvy o půjčce. Platí se týdně nebo měsíčně a trvá po celou dobu vašeho úvěru.

Zánik pojištění

Pojištění končí, pokud nastane některá z těchto situací:

  • Splatíte celou půjčku (standardně, předčasně, při refinancování).
  • Překročíte splatnost půjčky nebo odpisu.
  • Od půjčky a pojištění odstoupíte v zákonné lhůtě.
  • Uplynutím výpovědní lhůty po vypovězení smlouvy o pojištění k půjčce.
  • Je vám přiznána invalidita.
  • Dosáhnete 80 let věku, případně nastane úmrtí.

Společnost MetLife

Kontakt pro řešení pojistných událostí


MetLife Europe d.a.c.

Purkyňova 2121/3

110 00 Praha 1

Tel.: +420 227 111 000 (po–čt 8–16 hod., pá 8–15:30 hod.)

E-mail: info@metlife.cz

webové stránky – hlášení pojistné události

Společnost AXA

Kontakt pro řešení pojistných událostí


Tel.: +420 272 099 959

E-mail: provipojisteni@axa-assistance.cz